Aktualizacja 8.4 już na PBE. Dark Star Jarvan IV!
Całkowity czas czytania w minutach: 4

Aktualizacja 8.4 zawitała na serwery PBE. Dużo buffów i nerfów a także nowe skiny! Zapraszamy do artykułu! 

Nowe skiny:

Dragon Master Swain oraz Dark Star Jarvan IV są już dostępni na PBE. Można ich testować!

Dragon Master Swain

Aktualizacja 8.4

Aktualizacja 8.4

Swain ten posiada nowe animacje skilli, nowe dźwięki umiejętności oraz otoczenia, oraz nowy model postaci. Od dziś Swain zamienia się w smoka! 

Dark Star Jarvan IV

Czyli nowy kolega Thresha! Skin prezentuje się równie niesamowicie jak i Dark Star Thresh

Aktualizacja 8.4

Aktualizacja 8.4

Tak samo jak Swain, posiada on nowe dźwięki postaci oraz skilli, nowy wygląd oraz animacje. Riot take my money! 

Aktualizacja 8.4 – Buffy i Nerfy.

Bohaterowie:

Evelynn

  • Whiplash (E)

Obrażenia zwiększony z 40/55/70/85/100 do 65/80/95/110/125

Wzmocnienie obrażeń z 70/90/110/130/150 do 105/125/145/165/185

Gnar

  • Hop (E) 

Obrażenia zwiększone z  20/60/100/140/180 do 50/85/120/155/190

  • GNAR! (R) 

[Mini/Pasywna] Boomerang Throw (Q) przy złapaniu otrzymuję mniejszą redukcję CD. Z 50/55/60% do 40% na wszystkich poziomach

[Mega/Aktywna] Bonus AD zwiększony z 20% to 70%

Ornn

  • Bellows Breath (W) 

cooldown zwiększony z 13/12/11/10/9 to 17/15/13/11/9

Czas trwania tarczy zwiększony z 2.5 do 4 sekund

Czas trwania „Kruchości” zmniejszony z 6 do 3 sekund

  • Searing Charge (E)

Damage zwiększony z 30/50/70/90/110 do 80/125/170/215/260

Wartość bonusowego pancerza zwiększona z 30% do 40%

Wartość bonusowej odporności na magię zwiększona 30% do 40%

[Zmiana efektu] Jeśli Ornn uderzy w teren, tworzy falę uderzeniową, która powala wrogów na 1 sekundę i powoduje obrażenia zadawane przez Searing Charge (E) tym, którzy nie zostali trafieni przez szarżę.

Efekt fali uderzeniowej teraz szkodzi tylko jednostkom, które NIE zostały trafione przez początkowe ładowanie.

Obrażenia fali uderzeniowej zwiększone z 50-210 do 80-260.

  • Call of the Forge God (R)

Czas trwania „Kruchości” zmniejszony z 6 do 3 sekund

Rengar (!)

Bazowe zdrowie zmniejszono z 586.2 do 585

Bazowe AD zmniejszono z 68 do 65

Wzrost bazowego AD zwiększony z 1.5 do 3

Bazowy attack speed zmieniony z 0.625 + 3.5%/lvl na 0.666 + 3%/lvl

  • Unseen Predator (Pasywna)

Bonetooth buff zmieniony z[1/3/7/13/20 podstawowego AD and % bonusowego AD] na [1/4/9/16/25% bonusowego AD]

Odległość skoku przy lądowaniu do celu obniżyła się od 100 do 50 

  • Savagery (Q)  [REWORK]

[Nowe] Aktywne – Następny atak Rengara zada 30/60/90/120/150 (+1/1.05/1.1/1.15/1.2 TAD)

[Nowe] Wzmocnione – Następny atak Rengara zada 30-240 (+1.35 TAD) damage i daje + 40% AS na następne 2 auto-ataki 

Q zwiększa pasywe oraz Atack Speed przy atakowaniu wież, ale nie zwiększa obrażeń zadawanym przeciwko nim

Q resetuje animację auto-ataku.

Stare animację i dźwięki Q zostały dodane. Indywidualnie dopasowane do każdej skórki.

Szybkość animacji została dopasowana do pojawiających się obrażeń.

Stara ikonka wraca. 

Wzmocnione Q zużywa wszystkie ładunki przy castowaniu (powinno to naprawić kilka błędów związanych z tą umiejętnością)

  • Battle Roar (W)

Obrażenia zwiększone z 50/80/110/140/170 do 60/90/120/150/180

Cooldown zmniejszony z 20/18/16/14/12 do 16/14.5/13/11.5/10

  • Thrill of the Hunt (R)

Zasięg w którym wrogowie mogą wyczuć Rengara zmalał z 2000/3000/4000 do 1600

Obszar w którym rengar widział najbliższego przeciwnika został zmieniony z 2000/3000/4000 do  2500/3000/3500

Wrogowie, którzy zostali ujawnieni po raz pierwszy przez super umiejętność, zostają jej celem do końca trwania zaklęcia (nawet, jeżeli inny przeciwnik zbliży się do niego).

Szybkość poruszania się zwiększona z 40% do 40/50/60%

Premia za skok w najbliższego przeciwnika zmieniła się z krytycznego uderzenia na  [30% TAD +10/14/18 przebicia pancerza na 4 sekundy.] 

Talon

Bazowa wartość obrony magicznej zwiększona z 32.1 do 42

Bazowy pancerz zmniejszony z 32 do 29

  • Shadow Assault (R)

Bonusowa wartość AD zwiększona z 80% do 85%

Obrażenia zwiększone z  90/135/180 na 90/165/240

Volibear

  • Rolling Thunder (Q) :
    • Szybkość ruchu od teraz skaluje się z poziomem (aż do 16 lvla).
      • Szybkość ruchu zmieniona z 15/17.5/20/22.5/25% na 15/16/17/18/19/20/21/22/23/24/25/26/27/28/29/30% 
        • [Maksymalnie 30% na 16 poziomie]
      • Zwiększono premię do prędkości ruchu w kierunku bohaterów z 30/35/40/45/50% na 30/32/34/36/38/40/42/44/46/48/50/52/54/56/58/60%
        • [Maksymalnie 60% na 16 poziomie]
        • [Nadal podwaja aktualny bonus]
    • Przejście z maksymalnej prędkości ruchu do minimalnej prędkości ruchu obecnie trwa ponad 1 sekundę, a nie spada natychmiastowo.
  • Frenzy (W)
    • Oprócz potworów w junglii, czas odnowienia aktywnej umiejętności został zmniejszony o 50%, gdy ugryzie mioniona.
  • Majestic Roar (E)
    • [Nowy Efekt] Teraz nieznacznie odrzuca wrogów.
    • [Nowy Efekt] Przeciwnicy wyrzuceni w powietrze, bądź dashujący dostają dodatkowe 40/60/80/100/120 (+30% AP) obrażeń

Zed

  • Death Mark (R) 

Cooldown zmniejszony z 120/100/80 na 120/90/60

 

A wy co o tym myślicie?

Aktualizacja 8.4 wnosi do gry bardzo dużo rzeczy. Pamiętajcie jednak, że są to rzeczy, które cały czas się zmieniają i wejdą na oficjalny serwer dopiero we wtorek 21 lutego. Co sądzicie o tych zmianach? Buffy assasinów, nowy rengar?! Co ten Riot znów wyprawia.

Zapraszamy do innych artykułów o League of Legends.

 

 

Sype

„Jesteśmy tym, co w swoim życiu powtarzamy. Doskonałość nie jest jednorazowym aktem, lecz nawykiem.”

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Najwyżej oceniany komentarz
Najciekawszy wątek komentarza
1 Autorzy komentarzy
WorstNidaleeEu Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrypcja  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
WorstNidaleeEu
Gość
WorstNidaleeEu

No to nieźle się dzieje na tym PBE

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, polub nasz fanpage na Facebooku. Znajdziesz tam różne ciekawostki, ankiety oraz memy. Zapraszamy!